Fout

Strange, but missing GJFields library for /customers/4/8/2/christianrefugeerelief.com/httpd.www/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields

HULPMISSIES NAAR MORIA - Update & oproep

De ingeplande kortlopende missies tot en met eind augustus gaan niet door...! De samenwerkende hulporganisaties in en rond kamp Moria hebben besloten dat hulpverleners in Moria alleen mogen komen helpen na een tweeweekse quarantaine. Dit is tot nader order. Iedere paar weken wordt dit besluit opnieuw bekeken.
Een moeilijk besluit maar voorop staat de veiligheid en kwetsbaarheid van de mensen binnen Moria!

We zitten echter niet stil. [OPROEP]

Dankbaar kunnen we melden dat vandaag (15 juni) een derde longterm missie vertrekt naar Moria, voor 6 weken. Daarnaast hoopt op 6 juli de 4e groep te vertrekken. Deze groep kan nog aangevuld worden met (minimaal) 3 personen!
In de huidige situatie zijn de longterm missies (6-8 weken) de enige mogelijkheid om aan de slag te gaan binnen kamp Moria. Omdat deze hulpverlening zo keihard nodig is willen we een missie 5 eraan toe voegen met als vertrekdatum 20 juli.

📷: Eurorelief

Stichting Christian Refugeerelief heeft de ANBI-status toegewezen gekregen.

NL74 RABO 0306633183 t.n.v. Christian Refugee Relief